מצלמת אבטחה נסתרת

מצלמה נסתרת ללא חשמל

בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות של ימינו, מערכות האבטחה השתכללו בהתאם. בין אם אתם זקוקים לאינטרקום לבית או למערכות כיבוי אש למשרד – חברת מערכות אבטחה מקצועית תדע לסייע ולהתקין לכם את המוצרים המשובחים ביותר. לצד כל אלו, מצלמות אבטחה הן אמצעי הגנה נוסף. במקרים רבים, מעסיקים או דיירים מבקשים להתקין מצלמת אבטחה נסתרת שתסייע להם לשמור על ביטחונם האישי בבית, לצד פיקוח על העובדים במשרד.

שימושיה של מצלמת אבטחה נסתרת

מצלמות אבטחה, כאמור, הן כלי מצוין המאפשר הן למעסיקים והן לדיירי בניין לוודא כי ביטחונם האישי נשמר. מצלמות אבטחה נסתרות, בשל היותן סמויות מהעין, נושאות עמן יתרונות רבים. נסקור, כעת, בקצרה את שימושיהן של מצלמות אלו ויתרונותיהן.

  • מצלמת אבטחה נסתרת לבית – גרים בבניין דירות וחלק מהדיירים מטנפים את הלובי? רכשתם בית פרטי והילדים של השכנים מתפרעים וגורמים לוונדליזם? מרחב המחייה האישי שלנו הוא חשוב, ובהתאם, רצוי למצוא מערכת מצלמות סמויות שיתעדו פעילות חשודה. מבחר סוגי המצלמות הנסתרות הוא רב: בין אם מדובר במצלמת IP 360 ממונעת, מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית של הדלת ואפילו במצלמה ללא חשמל הכוללת בתוכה חיישן תנועה וראיית לילה – האפשרויות הן אינסופיות, וחברת מערכות אבטחה מקצועית תתאים לכם את המצלמה הרצויה.
  • מצלמת אבטחה נסתרת לעבודה – ישנם אתגרים כיום עמם בעלי עסק צריכים להתמודד. בין אם מדובר בסכנת פריצות למשרדי החברה, אלימות מצד לקוחות או התנהגות לא נאותה מצד עובדי החברה – התקנת מצלמת אבטחה נסתרת תאפשר למנהלי החברה לפקח על התנהגות חשודה. סוגי המצלמות הן רבות: ישנה, למשל, מצלמת אבטחה IP עם טלפון המתאימה גם לתקשורת וגם לאבטחה, ואף מצלמת IP קומפקטית הכוללת בתוכה מכשיר הקלטה ומיקרופון. בזכות מצלמות אלו תוכלו לתעד באופן המדויק ביותר כל התרחשות מפוקפקת ולפעול בהתאם.

מצלמות אבטחה נסתרות – שמירה על הביטחון האישי

עם התפתחותן של הטכנולוגיות במערכות האבטחה בימינו, אין ספק שהשמירה על סביבת העבודה והמחייה שלנו נשמרת בהצלחה. בין אם בדירה, בבית חולים או בבית מלון – אנשים רבים מעוניינים לפקח אחר העסקים שלהם והאנשים סביבם. א.מ מערכות אבטחה תסייע לכם בכל שלב של בחירת מצלמה והתקנתה. חוץ ממצלמות אבטחה כל בעל עסק חייב שיהיה לו מערכות כיבוי אש.

במקרים רבים, נתקין מצלמת אבטחה נסתרת גם אם קיימות מצלמות אבטחה גלויות. וזאת, כדי שנוכל לאתר בעיה או פגיעה – גם אם היא נעשית ע"י אדם שמזהה את המצלמות הגלויות, כמו למשל עובדים שגונבים מהקופה, מטפלת שחשודה בפגיעה בילד ועוד. מצלמות נסתרות מגיעות עם עדשה קבועה וזעירה שנקראת "חור סיכה". הן משלימות את עבודת מצלמות האבטחה ואפשר להסתיר אותן בכל מקום.

א.מ. מערכות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות נסתרות לבית ולעסק בכל מקום שתרצו. נוכל להסתיר עבורכם את המצלמה כמעט בכל אביזר ולתת מענה לכל חשד שלכם.

היכן למקם מצלמת נסתרת?

  • למצלמה נסתרת (או בשמה המקצועי Pin-Hole "ראש סיכה" ) יש עדשה בגודל של 0.8 מ"מ וניתן להסתיר אותה כמעט בכל אביזר בבית, או בעסק: גלאי עשן, מתז מים, תיק, ועוד. אם אתם צריכים גם הקלטת קול, נתאים לכם מצלמה רלוונטית עם זיכרון הקלטות מובנה.
  • אם תעדיפו – תוכלו לבחור גם במערכת הקלטה עם חיבור לטלפונים חכמים לצפייה ומעקב.
  • כדאי להציב את המצלמה במיקום הרלוונטי: סלון, חדר שינה, משרד, מעל קופה רושמת, או בכניסה לבית. אך תמיד לפני התקנה של מצלמות נסתרות חשוב לסקור את המקום ולהתייעץ עם גורם מומחה היכן למקם את המצלמות בהתאם לאובייקט עליו אנו רוצים לעקוב.
  • חלק מהמצלמות הנסתרות הן אלחוטיות ופשוטות להתקנה ולתפעול. גם אם אין לכם חיבור אינטרנט בסביבת המצלמה, או שהמצלמה נישאת על הגוף, תוכלו לקבל מצלמה מותאמת.
  • אולי תעדיפו מצלמה עם כרטיס זיכרון – להקלטה ותיעוד, או שתבחרו לחבר את המצלמות למערכת הקלטה שתתעד את המתרחש בבית ובעסק, ותאפשר לכם צפייה מרחוק מהטלפונים החכמים ומכל מחשב מרוחק עם חיבור לאינטרנט.

לסיכום – אינסוף אפשרויות של מצלמת אבטחה נסתרת

במיוחד כשמדובר במצלמה נסתרת, חשוב להתייעץ עם המומחים של א.מ. מערכות אבטחה, כדי לוודא שקיבלתם את המוצר המתאים לכם ביותר, מיצרן איכותי ומאנשי מקצוע שיודעים להתקין את המצלמה כך שתשרת את הצרכים שלכם בצורה אופטימלית. למידע נוסף אודות התקנת מצלמות אבטחה נסתרות.

מצלמת אבטחה נסתרת

השאירו פרטים:

מצלמות אבטחה נסתרות

אחת הדרכים להגן על עסק מפני פעולות פליליות שונות, כמו גם מפני התפתחות של בעיות בטיחות שונות, הינה התקנה של מערכת מצלמות לעסק. עם זאת, לעיתים קורה שבעלי עסקים ובעלי בתים פרטיים מעוניינים בהתקנה של מצלמת אבטחה נסתרת למטרות אחרות. מהי מצלמת אבטחה נסתרת? מהן המטרות האפשריות להתקנה של מצלמת אבטחה כזאת? היכן אפשר להזמין מצלמה כזאת באיכות גבוהה, בהתאמה מיטבית למטרה ובמחירים אטרקטיביים? במאמר להלן נעסוק בנושא שבמקרים מסוימים החשיבות שלו היא גבוהה מאד.

מצלמות נסתרות ואיך ההתקנה שלה מתבצעת?

מצלמת אבטחה נסתרת היא, בדיוק כפי שהשם שלה מרמז, מצלמת אבטחה שמי שאיננו יודע עליה איננו יכול לזהות את דבר קיומה. בניגוד למצלמות אבטחה רגילות, המוקמות באזורים ידועים מראש ובאופן שאיננו מוסתר, המתקינים של מצלמות אבטחה נסתרות משקיעים מאמץ רב ודמיון פורה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. המטרה היא התקנת מצלמת אבטחה שתכסה שטח קבוע וידוע מראש, אבל שלא תהיה גלויה בפני מי שאיננו צריך לדעת על קיומה. במקרים מסוימים יותקנו מספר מצלמות, במטרה לכסות בצורה אופטימלית שטח רחב מבלי להתגלות.

המטרות האפשריות להתקנה של מצלמות נסתרות

התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות נועדה להשיג מגוון רחב של מטרות. אחת המטרות שרבים מכירים, היא התקנה של מצלמה נסתרת בביתו של קשיש שבני המשפחה שלו חוששים שהמטפל או המטפלת שלו מתעללים בו. התקנת מצלמות נסתרות אפשרה בעבר גם לזהות התנהלות פוגענית של גננות כלפי פעוטות או ילדים בגן. התקנת מצלמה נסתרת בעסק נועדה בדרך כלל לאשש חששות של בעלי עסק לקיומה של בעיית אמינות, גניבות או העלמת הכנסות בעסק. לפני ההתקנה מזומנים המומחים לביקור בעסק ומקבלים הסבר על אופי העבודה. המומחים ממליצים על הפתרון האפשרי ומוציאים אותו לפועל בהסכמת בעלי העסק. מצלמות אבטחה נסתרות פועלות עד להשגת הוכחה לקיומם או לאי קיומם של בעיות כאמור לעיל. אם יש לכם עניין בהתקנה של מצלמת אבטלה לעסק שתהיה מוסתרת, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמומחים של א מ מערכות אבטחה לבית ולעסק יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר