מערכת מצלמות אבטחה

קשה לדמיין את חיינו כיום ללא רשת מצלמות אבטחה. מערכת מצלמות אבטחה, אין ספק, הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. מצלמות אבטחה לעסק או דירות ואף אנשים שהוריהם מתגוררים בבתי אבות – שימוש במערכת אבטחה זו מאפשרת להם מעקב ופיקוח אחר אירועים חריגים הדורשים בדיקה ותגובה בהתאם.

היבטים חשובים בבחירת מערכת מצלמות אבטחה

בחירה במצלמות אבטחה מתאימות יסייעו לנו לשמור על הביטחון האישי שלנו. כיצד יש לבחור מצלמת אבטחה מתאימה? אילו סוגי מצלמות יש? נבדוק בקצרה כמה מהדגשים שעליכם לבצע בבואכם לרכוש מערכת מצלמת אבטחה.

  1. מהי מטרת השימוש? – השלב הראשון וההכרחי בעת בחירת מצלמת אבטחה היא קביעת המטרה לשמה אתם קונים את המצלמה. האם אתם זקוקים למצלמה לצד האינטרקום של בניין הדירות שלכם? אולי לצורכי מעקב במשרדי החברה שלכם? אולי אתם זקוקים לתעד אירועים באור יום, או שמא לאורך הלילה? החלטה חשובה זו תסייע בבחירת מצלמה רלוונטית.
  2. זוויות הצילום – אלמנט חשוב נוסף בבחירת מצלמת אבטחה הוא זוויות הצילום. כמות מוקדי השימוש – או הזוויות, לצורך העניין – בבית או בעבודה משפיעים באופן מידי על כמות המצלמות שיש להתקין, ובהתאם גם על המערכת והתשתית שיש להתאים להם. בנוסף, אופי הצילום עצמו מושפע ממיקום המצלמה. בין אם האזור המצולם הוא צר או רחב, יהיה צורך בעדשת צילום מתאימה כמו גם ביכולות זום גבוהות.
  3. אחריות יבואן – לאחר שבדקתם ובחרתם במצלמת אבטחה ואף מצאתם חברת מערכות אבטחה מקצועית שתתקין לכם את המצלמה, כעת חשוב לבדוק את הפרט הבא: האם למצלמה ישנה אחריות מצד היבואן? בדומה לקניית ציוד ממוחשב אחר, גם בעת רכישת מצלמות אבטחה חשוב להקפיד על תעודת אחריות שתבטיח שירות במידה ויעלו בעיות.

צילום ותיעוד עם ציוד האבטחה המקצועי ביותר

אין ספק ששוק מצלמות האבטחה הוא מגוון ומותאם לכל סוג עבודת מעקב שתדרשו. א.מ מערכות אבטחה מבטיחים את השירות הטוב ביותר. אנא צרו קשר אתנו בהקדם!

מערכת מצלמות אבטחה ומצלמות הכניסה הפכו למוצר צריכה נפוץ לעסקים רבים, חברות, ארגונים ואף לבתים פרטיים. א.מ. מערכות אבטחה, מספקים ומתקינים מגוון של מערכות מצלמות אבטחה, מהיצרנים הטובים בעולם, המתאימות למגוון צרכים ותקציבים. המצלמות מותאמות לצרכים הספציפיים שתציגו בפנינו, לאחר בחינה של תנאי השטח והמבנה. צוות המתקינים המקצועי שלנו מקפיד על התקנה אסתטית, בנקודות אסטרטגיות שיעניקו לכם נקודת תצפית רחבה ומלאה על העסק, או הבית שלכם.

מערכת מצלמות אבטחה – כיסוי מלא לשקט הנפשי שלך

החשש מפני פריצה וגניבה אינו זר לבעלי עסקים, המעוניינים לפקח על העובדים ולהרתיע פורצים אך גם לבעלי בתים פרטיים, המעוניינים להגן על רכושם ועל משפחתם. לאלה מצטרפות גם חברות וארגונים הזקוקות לניהול ופיקוח על מתחמים גדולים, ואלה יכולים להתקיים ברמה לכך נועדו מערכות של מצלמות אבטחה, למטרות אבטחה ובקרה ומצלמות כניסה הממלאות אחר הצורך הזה בכל בית פרטי עסק או ארגון. מחפשים ציוד זה? קראו את הנקודות הבאות:

  • מערכת המצלמות מעניקה פיקוח ובקרה מקיפים בכל שטח המתחם.
  • לכל מצלמה ייעוד משלה, אותו יכולים אנשי מקצוע מנוסים לזהות ולהתאים במדויק לצרכי המקום. למשל לאזורים בהם התאורה חלשה, נצטרך להתקין מצלמות עם רזולוציה גבוהה ואיכות גבוהה של תמונה, אך לסביבת חוץ נצטרך להתאים מצלמה עם עמידות מובנית בפני פגעי מזג האוויר ובפני מים. מצלמות לאזורים חשוכים יצטרכו רכיבים לראיית לילה וכן הלאה.
  • שיקול נוסף הוא שילוב של מצלמות נסתרות יחד עם המצלמות הגלויות – כדי לשרת מגוון של מטרות שונות.
  • בעוד שהמצלמות הגלויות משרתות את הצורך בהרתעה, נוסף על הפיקוח והבקרה, הרי שהמצלמות הנסתרות מאפשרות לנו לחשוף גניבות במקום העבודה – על ידי העובדים, מטפלות שפוגעות חלילה בילדים, טכנאים, מנקות, או עובדים אחרים שחשודים בגניבת חפצים יקרי ערך ועוד.

מערכת מצלמות אבטחה – תחושת ביטחון – בכל שעות היממה

מערכת איכותית, מקיפה ומותאמת באופן אישי של מצלמות אבטחה תיתן מענה למגוון הצרכים ותפתור מגוון של בעיות – בעסק, או בבית, בחוץ או בפנים ואפילו לנשיאה על הגוף. הניסיון והמקצועיות של א.מ. מערכות אבטחה, יאפשר לרכוש את המערכת המתאימה לכם ביותר לקבל ולהתקין אותה בצורה המקצועית והבטוחה ביותר, שתעניק לכם תחושת ביטחון לאורך זמן.

מערכת מצלמות

חברת א.מ מערכות מעניקה שירותי התקנת מצלמות אבטחה לעסק. בכך למעשה החברה מסייעת בשמירה על רמת הביטחון הגבוהה ביותר בכל היבט. חברתנו בעלת ניסיון של למעלה מ – 32 שנים בהם מובילה את תחומה ללא היסוס. הנכם מוזמנים ליצור קשר עמנו כבר היום ולהבטיח את קבלת השירות שמתאים את המערכת לצרכים שלכם, מתקין אותה ומעניק את השירות התומך בך גם לאחר ההתקנה.

מדוע התקנת מצלמות אבטחה לעסק היא כל כך חיונית?

התשובה לשאלה זו הינה די פשוטה, במידה וחשוב לכם לשמור על רמת הביטחון הגבוהה ביותר בבית העסק שלכם, הרי שנוכחותן של מצלמות האבטחה הינה חיונית. את המצלמות הללו ניתן יהיה למצוא במגוון של תצורות ותפקודים.

  • נוכחותן של המצלמות בחלקים שונים של העסק אף יכולה לשמש בתור גורם הרתעה יעיל במיוחד. שהרי איזה גנב, שודד או פורץ יהיה מוכן להסתכן במצלמות אשר יקליטו את פעולותיו הפליליות?
  • מעבר לכך, המצלמות יוכלו להיות גם גורם איכותי ויעיל אשר שומר על הסדר גם בזמן העבודה עצמה. בכך תוכלו לוודא כי כלל העובדים שלכם משלימים על עבודתם במלוא המסירות והמחויבות לכם (זאת כמובן בשעה שהתקנת המצלמות הללו תתבצע בהתאמה מלאה לחוק).
  • מצלמות האבטחה יהיו אלו אשר יעניקו לכם בתור בעליו של עסק את יכולת שיתוף הפעולה האפקטיבית ביותר עם רשויות האכיפה במידה והתרחש מעשה לא חוקי כלשהו בשטח העסק שלכם או בקרבתו.

מצלמות אבטחה לעסקים – בוחרים במערכת איכותית 

בעת פניה אל חברת א.מ מערכות, גם אתם יכולים להבטיח את בחירת והתקנת מערכת מצלמות האבטחה אשר עונה בצורה מדויקת על כל צרכיו של העסק שלכם. לרשותכם עומדים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מקדישים את מלוא תשומת הלב לכל צורך או אינטרס שלכם. המצלמות אשר החברה מספקת עומדות בתו התקן הגבוה ביותר ועושות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחדישה. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר באתר או חייגו למספר הטלפון 053-5563300.

מערכת מצלמות אבטחה

השאירו פרטים:

מצלמות אבטחה לעסקים

כולם כבר יודעים, נוכחותה של מערכת מצלמות לעסק הינה חלק חיוני וחשוב לבטיחותו של על ארגון, בכל תחום. על מנת להבטיח את יצירתו של מערך ההגנה והפיקוח האיכותי והאפקטיבי ביותר, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת א.מ. מערכות אבטחה המקצועית. חברתנו בעלת ניסיון של למעלה משלושה עשורים בתחום ולכל אורך שנות פעילותה מקפידה על הענקת היחס האישי והשירות המקצועי ביותר עבור אינספור לקוחות מרוצים.

מערכת מצלמות אבטחה לעסק - שומרים על ביטחון בכל עת

במידה ואתם בעלי עסקים, אתם בוודאי כבר יודעים סיכון הפריצה והגניבה עלול להפוך למציאות עגומה בכל עת. על מנת להבטיח את העובדה כי ניסיון למעשה פלילי שכזה ייכשל, מומלץ יהיה להתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק. מערכת מתקדמת ומשוכללת זו תורמת רבות לתחושת הביטחון והרוגע של כל הנמצאים במקום. המצלמות האיכותיות והעמידות אשר ניתן לרכוש בחברתנו, מעבר לביצוע עבודתן בצורה יעילה, משמשות גם בתור גורם מרתיע אפקטיבי במיוחד. בכך למעשה, עצם נוכחותן במשרד או בחנות שלכם יגרום לכל חורץ וגנב לחשוב פעמיים באם רוצה להסתכן בהיתפסות בעיני המצלמות בשעת מעשה. יש לציין את את מערכת מצלמות האבטחה חשוב יהיה להתאים בצורה מדויקת למבנה, כמו גם גודל ואופי העסק שלכם. מטרה זו ניתן יהיה להשלים בצורה יעילה ואפקטיבית בשעה שאנשי המקצוע המיומנים והמובילים בתחומם יאפיינו נכונה את צרכי הביטחון של העסק שלכם ויתאימו עבורם את המענה המדויק והיעיל ביותר.

מצלמות לעסק - תיעוד מצבים בזמן אמת

מערך מצלמות אבטחה מקצועי ומדויק, יהיה זה אשר יצליח ליצור תיעוד מתמשך בזמן אמת של כל אשר מתרחש בבית העסק שלכם. זאת, בין אם מדובר על משרד, חנות תכשיטים, בית מלון או חברת טלמרקטינג מתחומים שונים. הבטיחו גם אתם את יכולת הפיקוח והמעקב בכל עת אחר המתרחש בעסק שלכם וצרו גם אתם קשר עם חברת א.מ. מערכות אבטחה באתר או בטלפון 053-5563300.

מערכת מצלמת אבטחה חדשנית

אחת השיטות הנהוגות כיום לאבטחת בתים פרטיים, מבנים עסקיים ובכלל, הינה התקנה של מערכת מצלמות אבטחה מקצועית. המערכת חולשת באופן קבוע על אזור מסוים ומעבירה תמונות או סרטונים למוקד המנתר באופן קבוע את המתרחש באזור המאובטח. מהי מערכת מצלמות אבטחה? מה בין מערכת כזאת לבין מערכת אזעקה סטנדרטית? היכן אפשר להשיג מערכות אבטחה איכותיות? בשורות הבאות נעסוק בנושא שהטכנולוגיה המודרנית קדמה אותו צעד גדול קדימה.

מהי מערכת מצלמות אבטחה?

מערכת מצלמות אבטחה היא מערכת המשלבת בין מצלמות אבטחה הפרושות בשטח נתון, לבין אפשרות הוספה של מערכת אזעקה להשלמת התמונה ולדיווח מהיר ואמין על התרחשות בלתי רצויה באזור המאובטח. מערכת כזאת היא גם אמצעי מצוין לפקח על שטח גדול ולשלוט על המתרחש בו בלחיצת כפתור. המערכת מבוססת על מצלמות אבטחה המותקנות באזורים חשובים בבית או בעסק, ומעבירות משם באופן קבוע ושיטתי תמונות או סרטוני אבטחה. התמונות או הסרטונים נאגרים, וניתן לעשות בהם שימוש אם וכאשר מתברר שאירע דבר חריג באחד המקומות הנתונים במעקב. בעלי עסקים רבים מתקינים מערכות כאלה, וגם בעלי בתים עושים זאת, על מנת להיות בשליטה על מה שקורה בבית.

מה ההבדל בין מערכת מצלמות לבין מערכת אזעקה?

ההבדל החשוב ביותר בין מערכת מצלמות לבין מערכת אזעקה סטנדרטית טמון ביכולת של מערכת מצלמות לאגור נתונים חזותיים שאפשר לעשות בהם שימוש במקרה הצורך. זאת, לעומת מערכת אזעקה שיכולה להעביר רק אותות אלקטרוניים על חשש לכניסה לא חוקית או אירועים אחרים, בהתאם לרמת התחכום והמטרות שנקבעו למערכת. למעשה, שילוב של מערכת מצלמות אבטחה עם מערכת אזעקה הוא שילוב אולטימטיבי הממקסם את היתרונות של מערכות אזעקה עבור עסק קטן או גדול או עבור בית פרטי. נכון להיום מותקנות מערכות כאלה גם בגנים ופעוטונים, במטרה לספק לפעוטות את ההגנה המרבית האפשרית. אם יש לכם עניין להתקין מערכת מצלמות אבטחה איכותית, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמקצוענים של א מ מערכות אבטחה לבית ולעסק יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים והמטרות שלכם ויתאימו עבורכם את המערכת הטובה והיעילה ביתר.

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר