מערכת אזעקה לבית

אזעקה לבית

עברתם לגור בבית פרטי או בדירת קרקע, סיימתם לשפץ ולעצב את החדרים וכעת כל שנותר לעשות הוא להיכנס ולגור שם. על מנת להבטיח כי תחושת הביטחון תשמר, רצוי שתתקינו מערכת אזעקה לבית. למה הכוונה? מערכת אזעקה ביכולתה להסתנכרן עם כל פתח ופתח בבית ולבצע התראות מידיות כאשר פורצים נכנסים לנכס שלכם.

סוגים רבים של מערכות אזעקה לבית

הביטחון האישי, בין אם בעבודה, בצבא או בלימודים, הוא ערך חשוב עליו יש לשמור בכל דרך. כאשר מדובר בתחושת הביטחון האישי בבית הפרטי שלך – חשיבות זו עולה, ויש להיערך בהתאם. מערכות אזעקה הן אמצעי חשוב שיכול לסייע לרבים במרחב האישי והאינטימי שלהם. אלו סוגי מערכות אזעקה קיימים ועל מה רצוי לשים את הדגש? בואו נסקור זאת בקצרה.

  • גישה מרחוק ומקרוב למערכת האזעקה – אין ספק שקיומה של מערכת האזעקה, ובמיוחד בבית פרטי, היא עצומה לאין ערוך. עם זאת, ישנן מערכות אבטחה אשר יאפשרו לכם גישה מרחוק. צמודים לטלפון החכם שלכם? נושאים את המחשב הנייד שלכם אתכם לכל מקום? מערכת אזעקה בעלת שליטה מרחוק תאפשר לכם גישה מאובטחת למתרחש בבית – גם כאשר אינכם פיזית שם.
  • מערכות אזעקה קווית – יתרונותיה של מערכת האזעקה הקווית הן עצומות: ראשית, מדובר במערכת המורכבת על ידי כבל מרכזי פיקודי. בנוסף, ויתרון מהותי במערכת מסוג זה, היא האמינות הרבה אותה היא נושאת. כלומר, התקשורת ואספקת המתח אותה היא מספקת בין יחידות הקצה היא יציבה וחזקה. לצד המחיר הנמוך בהרכבתה, חברת מערכות אבטחה מיומנת תדע להתקין היטב מערכת מסוג זה.

מיגון לבית פרטי – אמונים על הביטחון שלכם

אין ספק שמיגון לבית פרטי ומערכות אזעקה הן כלי חשוב ושימושי ביותר, המותאם באופן אישי לצרכי הבית שלכם. א.מ מערכות אבטחה מציעים שירות איכותי בו נסייע לכם לבחור במערכת האזעקה הטובה ביותר עבור הבית הפרטי שלכם – מערכת אזעקה אשר תשמור על הביטחון האישי שלכם לאורך כל היום.

שוק מערכות האזעקה בישראל פורח ומצמיח חברות ישראליות מובילות. אחת מהן היא א.מ. מערכות אבטחה, שמספקת מערכת אזעקה לבית של החברות המובילות בארץ ובעולם, גלאים לתנאי פנים ותנאי חוץ מכל הסוגים, מערכות קוויות ואלחוטיות וכל מה שתצטרכו כדי להגן על הבית שלכם.

המשיכו לקרוא כדי להכיר קצת יותר טוב את מגוון האפשרויות.

איך נדע איזו מערכת אזעקה לבית מתאימה לנו?

מערכות האזעקה הקיימות בשוק מתחלקות לשני סוגים – קווית ואלחוטית.

המערכת הקווית עמידה בפני הפרעות קליטה אלחוטיות, מחזיקה מעמד לאורך זמן ולא זקוקה לסוללות, אך החיווט הקווי דורש תשתית מתאימה והכנה – וכדאי לעשות זאת כבר בשלב התכנון והבניה של הבית.

אם הבית שלכם כבר בנוי – כדאי להתקין מערכת אזעקה אלחוטית, אחרת תצטרכו לחצוב בקיר ולבנות תעלות חיווט. מערכת אלחוטית אמנם דורשת יותר תחזוקה ועלולה לחוות הפרעות בקו, אך התקנה נכונה ובדיקות מתאימות, יטפלו גם בבעיות האלה. עוד אפשרות היא מערכת היברידית (משולבת) – המורכבת חלקית ממערכת בחיבור קווי, ומגובה במקלט וגלאים אלחוטיים.

אזעקה לבית – גלאים פנימיים וחיצוניים

אחרי שבחרנו את סוג מערכת האזעקה, נבחר את המערכת המתאימה לבית – אפשר להתקין מערכת שתגן על החלק הפנימי של הבית בלבד, או להגן גם על המרפסות והחצרות עם מערכת חיצונית – כזו שתאפשר לגלות את הפורץ כשהוא עוד מחוץ לבית וגם תרתיע אותו מלהיכנס.

הגלאים החיצוניים יעילים מאוד, אך מחירם גבוה במאות אחוזים יותר מזה של גלאים פנימיים.

כדאי לקחת בחשבון, גם שהגלאים החיצוניים יותר חשופים ולכן עשויים להרבות באזעקות שווא.

את הגלאים יש לפזר על פני כל השטח שעליו אתם רוצים להגן, כדי להבטיח מערכת יעילה ועמידה ככל הניתן בפני תקלות.

אבל הכי חשוב – לפנות רק לבעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. עם חברת א.מ. מערכות אבטחה, תקבלו הטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר וגם אנשי מקצוע עם 32 שנות נסיון.

ההשקעה במיגון לבית פרטי היא הוצאה גדולה ואנחנו נלווה אתכם בכל השלבים כדי לוודא שההשקעה שלכם תהיה משתלמת.

מערכת אזעקה לבית

השאירו פרטים:

מערכת אזעקה לבית מומלצת

פתגם אנגלי ישן אומר כי ביתו של אדם הוא מבצרו. מערכות אזעקה לבית מסייעות לכל יחיד ולכל משפחה לקיים את הפתגם הזה הלכה למעשה. הטכנולוגיה המודרנית אף שכללה את המערכות הביתיות עד כדי כך שהסיכויים לחדירה של גורמים בלתי רצויים לבית הם נמוכים עד אפסיים. מהן מערכות אזעקה ביתיות? מהם הדגשים החשובים בהתקנת מערכת אזעקה? היכן ניתן להזמין התאמה והתקנה של מערכת אזעקה איכותית ויעילה? במאמר שלפניכם נסקור את הנושאים הללו בקצרה.

מהי מערכת אזעקות לבית פרטי ולעסק?

מערכת אזעקה ביתית היא מערכת שמותאמת לדרישות ולצרכים של הדיירים בבית. מדובר במיגון לבית פרטי . כשמדובר במערכות אלקטרוניות בכלל ומערכות אזעקה בפרט, האפשרויות הן למעשה כמעט בלתי מוגבלות. מערכות אזעקה ביתיות יכולות להתמקד בהגנה על אזור מסוים או אזורים שונים בבית, או להעניק הגנה לכל המרחב הביתי. המערכת יכולה להתריע רק על כניסות מבחוץ, שזה אומר מהחלונות ומהדלתות ואולי מהגג, או לחילופין יכולה להתריע גם על תנועות בתוך הבית עצמו. ניתן לכלול בה גלאי עשן ואש או להסתפק בהתרעה על חשד לפריצה בבית. למעשה, כל מערכת אזעקה היא פרויקט בפני עצמו ודורשת התייחסות ייחודית של אנשי מקצוע.

מהם הדגשים החשובים בבניית מערכת אזעקה ביתית?

כאמור, מערכות האזעקה המודרניות הן מודולריות וניתן להתאים אותן למטרות ולצרכים של בעלי הבית. לפיכך, לפני התקנת מערכת חשוב להבין מפני מה בדיוק היא אמורה להגן, ואילו אזורים בבית דורשים התייחסות מיוחדת. לעיתים מזומנות הכוונה של בעלי הבית היא רק להגן על אזור מסוים. אזור כזה יכול להיות חדר העבודה, המוסך בבית או אזור חשוב אחר. לחילופין, ההגנה של המערכת תתפרס על כל הבית, כולל חיישנים המתריעים מפני פתיחת חלונות ודלתות וחיישני תנועה. בנוסף, חשוב להחליט האם המערכת תתחבר למוקד של חברת שמירה או ההתרעה על חשד לפריצה תועבר לאדם אחר. מעוניינים להתקין מערכת אזעקה? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של א מ מערכות אבטחה לבית ולעסק יחזרו אליכם בהקדם. הם יגיעו אליכם, יבדקו את האזור המיועד ויתאימו עבורכם את המערכת בצורה אופטימלית בהתאם לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם.

מערכת אזעקה לבית פרטי

מחפשים אחר מערכת אזעקה לבית פרטי? רוצים להבטיח את תחושת הביטחון בכל עת במקום בו אתם והמשפחה נחים בלילות ומבלים בו את הימים? במידה והתשובה היא כן, הרי שחברת א.מ מערכות אבטחה תהווה את הכתובת הנכונה עבורכם. חברתנו מעמידה בפני לקוחותיה מגוון רחב של מערכות אזעקה ואבטחה אשר מעניקות את תחושת הביטחון לכל דיירי ובאי הבית. הבטיחו גם אתם את קבלת המענה המקצועי והאיכותי ביותר בתחום וצרו קשר עם חברתנו כבר היום.

הכלי היעיל ביותר להגנה על בטחון המשפחה

חברת א.מ מערכות אבטחה, שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בתכנון והקמה של מערך האבטחה שיהווה את הכלי היעיל ביותר להגנה של ביטחון משפחתכם ורכשוכם. אנשי המקצוע ויועצי הביטחון המובילים של חברתנו יעמדו לשירותכם בכל עת, יסייעו באפיון הצרכים שלכם ויתאימו עבורם את המענה האיכותי והמוביל בתחומו. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום ואנו נספק את המענה התכליתי והמקצועי ביותר עבור כל שאלה או בקשה אשר עשויה להתעורר בנושר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר  או חייגו 053-5563300.

מערכת אזעקה לבית פרטי - מיגון אפקטיבי לתחושת ביטחון מירבית

מעתה אין סיבה להמשיך ולהתהפך במיטה כשאתם לא יודעים האם הנכס שלכם אכן בטוח. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת א.מ. מערכות אבטחה כבר האין ספק כי התקנה של מערכת אזעקה לבית פרטי מעניקה לכל אדם את ההזדמנות ליהנות מיתרונות רבים כשבראשם עומדת תחושת הביטחון המירבית. אך על מנת להבטיח את קבלת המענה הרצוי עלינו, חשוב יהיה להכיר את סוגיהן השונים של מערכות האזעקה והחלקים המשלימים אותן בצורה אפקטיבית: מערכת אזעקה קווית אשר דורשת חיווט של כל הבית, מערכת אזעקה אלחוטית שלא דורשת חיווט, מערך מצלמות אבטחה אשר ניתן לזיהוי, מערך מצלמות נסתרות שלא ניתן לזהות את מקום התקנתן, טלוויזיה במעגל סגור, אינטרקום, לחצני מצוקה.על מנת להבטיח את יצירתו של מערך האבטחה המתקדם והאיכותי ביותר, זה שתואם בצורה מדויקת כל צורך שלכם ושל תוואי השטח של ביתכם, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית אשר תתכנן את המערכת על כל רבדיה.יום, ולהבטיח את יצירתו של מערך האבטחה היעיל והמתקדם ביותר כיום אשר תואם בצורה מדויקת את הצרכים האינדיבידואליים שלכם. לקבלת פרטים נוספים ומענה מקצועי על כל שאלה בנושא, צרו קשר עם חברתנו באתר או במספר הטלפון  053-5563300.

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר