מערכות אבטחה למפעלים

א.מ מערכות אבטחה הינה מומחית בתחום האבטחה ובעלת ניסיון של יותר מ-32 שנים, בהקמה ותחזוקת מערכות אבטחה למפעלים. אזורי תעשייה ושטחי מפעלים דורשים מערכות אבטחה ייחודיות ומורכבות. שטחי המפעל מורכבים ממספר גדול של חללים, אזורי הטענה, שטחי משרדים, מחסנים, חניה ועוד. כל חלל דורש התייחסות שונה וציוד מתאים. מערכות האבטחה במפעל כוללות ציוד מתקדם, מצלמות אבטחה נסתרות , מערכות ניתור ואזעקה, אינטרקום לבית ומערכות שליטה, המאפשרות צפייה ובקרה על כל חלקי המפעל בכל שעות היממה ותנאי מזג האוויר.

על מערכת האבטחה במפעל לשמור מפני פורצים וגנבים, לפקח על פעילות העובדים במפעל ולסייע בניתור וניתוב הפעילות והתנועה במפעל. מערכות אבטחה למפעלים דורשות תכנון מקדים והבנה ספציפית של הצרכים והפתרונות המוצעים בשוק.

הכירו את יתרונות מערכות אבטחה למפעלים

מערכת האבטחה במפעל פותחת אפשרויות רבות לבעליו, מקטינה את הסכנות ומייעלת את פעילות המפעל. יתרונות בולטים לדוגמא:

  • מערכת אבטחה מאפשרת צפייה בפעילות המפעל, בכל חלקיו, בזמן אמת ובזמן עבר.
  • דרך חדרי הבקרה ניתן להדריך, לבקר ולפקח על פעילות העובדים, ממקום אחד.
  • מערך מצלמות וחדר בקרה מאפשר ראיה רוחבית של המפעל, בעזרתה ניתן למנוע תקלות ולאפשר תיאום של המפעל כולו. החל מהכוונת משאיות ועד תיזמון הליכת העובדים לחדר האוכל.
  • כיסוי חיצוני של המפעל במצלמות אינפרא, מאפשר אבטחה גבוהה נגד גניבות ופריצות.
  • מצלמות אבטחה רבות, משלבות מערכות אזעקה לבית הפועלת בהתאם להגדרות המותאמות אישית.
  • שומרים טובים ככל שיהיו, אינם מסוגלים לפקח על מפעל שלם ללא מערכת מצלמות מקצועית.
  • ציוד מקצועי ואיכותי המותקן בצורה נכונה מוגן מפגעי מזק האוויר ומחזיק לאורך זמן.

מערכות אבטחה למפעלים להגה מקסימלית

כל מפעל מכיל בתוכו ציוד יקר ורגיש, חומרי גלם ייחודים ומכונות מורכבות. על מנת לשמור על הנכסים שלנו, עלינו לאבטח אותם בצורה מקצועית, מקיפה ומותאמת לצרכיו האישיים של כל מפעל. עם יותר משלושה עשורים של פעילות וניסיון, חברת א. מ מערכות אבטחה, מקימה מערכות אבטחה לעסק, המותאמים לצרכיו האישיים של כל לקוח. בעזרת צוות מקצועי ומיומן, ציוד מתקדם ואיכותי מהמובילים בעולם וליווי צמוד ואישי.

מערכות אבטחה למפעלים

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר